loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 639 1392/04/12 نظرات (0)

  خدای من “بهشتی ” دارد، نزدیک ، زیبا ، بزرگ
و به گمانم “دوزخی ” دارد ، کوچک، بعید
و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یک دعا . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
آرزو کن
گوشهای ” خدا ” پر است از آرزو و دستهایش پر از معجزه
شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه ی ” خدا ” باشد . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••

یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن
 اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
به ” خدا ” گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم , ” خدا ” گفت :
تو من را نخواهی دید اما کسی را برات گذاشتم که نیمی ازمن است
” مادر “
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
دلم گرم خداوندیست که با دستان من ، گندم برای یاکریم خانه میریزد
چه بخشنده خدای عاشقی دارم  که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من ، خدا را آرزو دارم . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
خدایا
گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک
این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک
این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
مواقع شادی ، ستایش “خدا”
مواقع سخت ، یافتن “خدا”
مواقع آرام ، پرستش “خدا”
مواقع دردناک ، اعتماد به “خدا”
و در تمامی مواقع تشکر از ” خدا ” را فراموش نکن . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
خداوندا تو را سپاس
هر که به من میرسد بوی قفس میدهد
جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
 ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ می ﮐﻨﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸﺴﺘﻪ
ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺶ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••
شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست
هر وقت دلت خواست
مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد
در قلبت  و به دستان خالی ات نگاه نکن
تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست  . . .
•••••••••••اس ام اس با موضوع خداوند•••••••••••

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,275
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,275
  • بازدید ماه : 5,350
  • بازدید سال : 121,282
  • بازدید کلی : 11,957,755