loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 893 1392/06/03 نظرات (0)

مثل یه گنجیشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار می مونم

کابوس رو زندون می کنم خواب بد رو می سوزونم

حافظ خواب تو می شیم منو خدای خوب دل

چشم هاتو فردا می بینم خوب بخوابی شبت به خیر


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات می ریزم شبت به خیر عزیزم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات می ریزم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


لالایی لا لا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها روتو می بوسن



* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر

پر سوزترین گدازه از عشق بگیر

در هر نفسی که می تپی ای دل

یادت نرود اجازه از عشق بگیر


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


عشق را من در زمین گشتم نبود

در دل صد نازنین گشتم نبود


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


با توام بی حضور تو

بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم

تا دل نازک پروانه نشکند ؟

وهمه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم
اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 92

نشسته ام

کجا ؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم



* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ذهنم فلج می شـــــود

وقتی می خوانمت و تو حتی نمی گویی جـــــــــانم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

با تو زیر بارانم

چتر برای چه ؟

خیال که خیس نمی شود


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست

دوست ما را گو سلامی دل همیشه تنگ اوست


* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 13,171
  • بازدید سال : 93,913
  • بازدید کلی : 11,930,386