loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 211 1392/09/06 نظرات (0)

.

 

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ ؟

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺳﮓ گذاشتن پر سرم :|
###### اس ام اس دونی ######


من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد و می زد تو سر و کله خودش زیر لبی نمی دونم چی می گفت
###### اس ام اس دونی ######


معنی معجزه رو موقعی می فهمی که

اس ام اس اشتباهی بفرستی امـا  ارسال نشه !
###### اس ام اس دونی ######


پیـدا کـردن بستـنی از تـوی فـریـزر هـمـیشه لـذت بـخـش بـوده

حـتـی اگـه بـوی سبـزی و گـوشت چـرخ  کـرده بـــده :D
###### اس ام اس دونی ######


مـی دونــستیـن مریـخــیا وقــــتی پــاشـون پــیچ می خــوره

زمـیـن نـمی خـورن :|

مریخ می خورن ! :) دیوانه ای بخدا
###### اس ام اس دونی ######



اهای دخترایی که ابرو برمی دارید !

خجالت بکشید مگه شما پسرید که ابرو برمی دارید ؟
###### اس ام اس دونی ######


یه دختره پی ام داد : می خوام دوستامو کسی نبینه باید کدوم دکمه رو بزنم ؟

گفتم دکمه پاور رو نگه دار الان  10 دقیقه هست آفلاین شده !

خدایا این سوژه ها رو از ما نگیر
###### اس ام اس دونی ######


سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو سایلنت نمی کنم

ریسکش بالاست کلا باتریشو درمیارم میزارم تو جورابم
###### اس ام اس دونی ######


تو مترو موقع حرف زدن با تلفن دور و بری هام یه جوری با دقت گوش می کردن

که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر
###### اس ام اس دونی ######


من یه بار تو اینترنت داشتم می گشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز
###### اس ام اس دونی ######

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,945
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,945
  • بازدید ماه : 6,020
  • بازدید سال : 121,952
  • بازدید کلی : 11,958,425