loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 231 1392/11/30 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار روز

یه بارم یه دختره ازم پرسید: فلان ساختمون کجاس؟
با دست نشون دادم و گفتم: اونه ، اونور خیابون
گفت : ینی الان باید برم اونور خیابون !؟!؟
فک کنم منتظر بود من هماهنگ کنم ساختمون بیاد اینور !
 


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 

 

 


یه گدایی هم هست جاش تو فلکه دوم صادقیه اس !
الـان 4 سالـه که هــر روز صبح دارم میبینمش
داسـتانشم اینـه که
کـرایه نـداره بره تا کـرج !
امروز رفتم بهش گفتم اگه تو این 4 سال پیـاده هم رفته بودی الـان نزدیکای مونیخ بودی !

 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *


 

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!
هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !

 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 


 

یارو مغازه ساندویچی باز کرده با دوتا کارگر
بعد کارت ویزیت چاپ کرده :
ساندویچ فلان با مدیریت اصغر...”
مدیرعامل اپل این قدر احساس مدیریت نداره !
 


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 



به بعضیا باید گفت :
عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم ، زغالتو بنداز اونور !



* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *


 

فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ :
ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ!ما به کسی کاری نداریم!
هر کی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه !
 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *


 

پسرخاله من خودشو کشته در حال ترکه ترک سیگاره
از صبح تا شب سیگار نمی کشه
شب به خاطر اراده خفنش به خودش 2 نخ سیگار جایزه می ده

 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

چینی‌ها عکاسی ندارن

میرن بقالی سر کوچه ، میگن یه عکس سه در چهار مردونه بده !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

شما اگه دقت کنین ، خود کلمه “رودرواسی ، رودروایسی ، رودربایسی ، رودربایستی

هم سر انتخاب گزینه درست تعارف داره ، از ما چه انتظاری میره !؟

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده

بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت :|

 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,327
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,327
  • بازدید ماه : 5,402
  • بازدید سال : 121,334
  • بازدید کلی : 11,957,807