loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 461 1393/11/30 نظرات (0)

همه درست شبیه هم هستند

فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ میگویند !

.

.

.

این قدر مرا از رفتنت نترسان …

ماندن کنار من لیاقت می خواست نه بهانه …

می خواهی بروی برو …

بلند می گویم به درک که رفتی …

.

.

.

فکر نمی کردم انقدر گرون قیمت باشم !

پول لازم بود ؛ منو فروخت …

.

.

.

 

صداقت یک هدیه ی بسیار گران قیمت است ؛

آن را از انسان های ارزان انتظار نداشته باش …

.

.

.

یه روزی میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی …

من خاص نبودم فقط دوست داشتنم بی ریا بود

و دوست داشتن بی ریا کیمیاست !

.

.

.

باید دامپزشک باشی تا بفهمی بعضیا چشونه …

.

.

.

اون خره بود تو کلاه قرمزی …

دو روز که تحویلش گرفتن از فرداش اومد گفت من اسبم …

بعضی از آدما هم همینن …

.

.

.

دنیای ما پر از دست هایی است که

خسته نمی شوند از نگه داشتن نقاب ها …

.

.

.

ما که رفتیم ولی به اونی که پیششی بگو

“عاشقتم” تیکه کلامته …

.

.

.

از سردی نگاهت نمی لرزم ؛

من همیشه از زیرِ صفر شروع کرده ام !

.

.

.

ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﺁﻏﻮﺷﺸﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ “ﺑﻐﻞ” ﻧﯿﺴﺖ !!!

ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻋﻤﻮﻣﯿﻪ …

.

.

.

گاهی فکر میکنم …

بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است !

.

.

.

نشسته ام به یاد کودکی هایم …

دور غلط ها یک خط بسته میکشم …

دور تو … دور خودم …

.

.

.

تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم ،

انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,438
  • بازدید ماه : 12,950
  • بازدید سال : 93,692
  • بازدید کلی : 11,930,165