loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 430 1393/05/21 نظرات (0)

نم نم معرفتت رابادریای محبت هیچکس عوض نمیکنم حتی اگرازچشمانم دورباشی

.

.

.

.

اس ام اس روز   
برگی بی درختم
در مسیر
باد ها

.

.

.

.

اس ام اس به روز   
اگه بهشت زیر پای مادران است
عرضم به خدمتتون امروز دو بار گوشیم رفت بهشت

.

.

.

.

اس ام اس های روز   
در قبر هستم
خوابیده ام به پهلوی راست
گوش چسپانده ام به خاک
منتظر شنیدن صدای گامهایت
فاتحه بهانه است
من هنوز هم  دوست دارم

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
راز خود را به یک زن لال بگویید
خواهید دید به اذن پروردگار شفا پیدا میکند

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما یادت روشنم می دارد

.

.

.

.

اس ام اس به روز   
دل خسته مشتری نداره.اما دل زخمی چرا؟؟؟چون یه عالمه گرگ وقتی خون ببینند به سمتش حمله می کنند

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
خوانده بود:زیر باران باید رفت
فکر میکرد زیر باران باید، رفت

.

.

.

.

اس ام اس به روز   
مینویسم دوستت دارم
نگوکه تکراریست،شایدروزی برسد که نباشم تاتکرارش کنم

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳   
مردهای واقعی  زیباترین دختر دنیا رو دوست ندارند اونها دختری رو دوست دارند که بتونه دنیاشون رو به زیباترین شکل بسازه

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
فکر میکردم اگه بری ؛
نبودنت میشه یه جای خالی گوشه ی زندگیم
وقتی رفتی دیدم
زندگیم کز کرده
گوشه ی جای خالیت

.

.

.

.

اس ام اس های روز   
ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺶ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ
ﺭﻭ ﺑﻔﻬﻤﺪ ، ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭﺵ ﮐﻨﯽ

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
محبت را از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمیدارد

.

.

.

.

اس ام اس روز   
ایستادگی کن ، ایستادگی کن ؛ و ایستادگی کن
و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها
جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را
فقط به نمایش می گذارد ندارد

.

.

.

.

اس ام اس روز ۱۳۹۳   
یارو رفته بود سر خاک یکی دور واستاده بود و گریه میکرد
بهش میگن چرا نمیری نزدیک و سر خاک ؟؟؟؟
میگه اخه از فامیلای دور مرحوم هستم

.

.

.

.

اس ام اس روز sms roz   
گاهی بایدفرو ریخته شوی برای ساختن  بنای جدید

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
اون عشقی که حتی عشقش رو درک نکنه اون عشقش نیست نبودنش بهتر از بودنش هست

.

.

.

.

اس ام اس های روز   
میخواهم برگردم به روزایی که بالاترین نقطه ى زمین
شونه های پدرم بود

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﻪ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ
ﺑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ
ﺧﻨﺪﻩﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﻣﯽﮐﺮﺩﻡ
دلتنگی ﻣﺜﻞ ﻗﺎﺭﻩﺍﯼ ﮐﺸﻒ ﻧﺸﺪﻩ
ﺑﺮﺍیم ﻏﺮﯾﺐ ﺑﻮﺩ

.

.

.

.

اس ام اس ۹۳  روز   
چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست
روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
هیچ انتظاری از کسی ندارم
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳   
مرد باس
روزی یه ساعت کنارخانومش بشینه
بگه خانومم من آماده ام
هرچی دلت میخاد غر بزن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 117,271
  • بازدید کلی : 11,953,744