loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 380 1393/08/28 نظرات (0)

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم… اما باز دلتنگم

*

*

یه جمله: مواظب خودت باش
یه خواهش: هیچوقت عوض نشو
یه آرزو: فراموشم نکن
یه راز: خیلی دوستت دارم
یه حقیقت: دلم برات تنگ شده…

*

*

مهربان چگونه از یاد می روی؟
وقتی بر صخره وجودم کتیبه ای

*

*

لبخند که میزنی …
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی !

*

*

ادم های خوب مثل گل های قالیند نه انتظار باران را دارند و نه ترس چیده شدن.

*

*

به هوای ارزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت

*

*

بهترینها همیشه میمانند،شاید جلوى دیدگان نباشند،اما در دل ماندگارند .

*

*

شاید با فاصله ها توانستی مرا از خود دور کنی ولی نگفتی با یاد و خاطره ات چه کنم…

*

*

حواسم جمع ٍ بهت اما،
تو این روزا حواست نیست!
اونی که از خودت کندی،
دل من بود، لباست نیست!

*

*

قدر آن شیشه بدانید تا که هست نه در آن موقع که افتاد و شکست

*

*

اس ام اس عاشقانه مهربانی

*

*

از آن روز که رفته ای عاشقانه زندگی کردن کار هر روز من است…

*

*

سعی نکن بفهمی کدوم ستاره قشنگتره،سعی کن بفهمی پیش کی قشنگترین ستاره ای

*

*

عشق هایی که از پشت پنجره ماشین شروع میشه ، پشت پنجره خونه تموم میشه …

*

*

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو …
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن …

*

*

زندگی میکنم …
حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!
چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد
بگذار هر چه از دست میرود برود؛
من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را

*

*

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
راست میگفت ! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !

*

*

شما که غریبه نیستین. دیگه با عروسکام بازی نمیکنم بزرگ شدم برای خودم عروسکی شدم . . .
انقدر که بازیم دادند.

*

*

اگه روری تو را کردم فراموش،بدان که با خاک شدم هم اغوش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 13,147
  • بازدید سال : 93,889
  • بازدید کلی : 11,930,362