loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 400 1393/08/29 نظرات (0)

آه … ای خورشید
سایه ام را از چه از من دور می سازی؟
فروغ فرخزاد

.

.

.

.

.

اگر همیشه سعی کنی معمولی باشی،
هیچ وقت نخواهی فهمید که چقدر می توانی شگفت انگیز باشی …
مایا آنجلو

.

.

.

.

.

دلم گرفته خدا را تو دلگشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
هوشنگ ابتهاج

.

.

.

.

.

به بضیا باید گفت
شما نگران برخورد سرد من نباشید
با اونی که باید گرم باشم
داغ داغم …

.

.

.

.

.

فقط در شرایط بحرانی زندگی ات متوجه می شوی
چه کسی کنار توست و چه کسی مقابل توست …
کسی که کنار تو می ماند
حتی اگر از خونت نباشد، همخون توست!
نسرین بهجتی

.

.

.

.

.

گاهی برای از تو نوشتن کم می آورم
باورکن
تمامی این شعرها بهانه است
تنها میخواستم بگویم:
دلم برایت تنگ شده …
حاتمه ابراهیم زاده

.

.

.

.

.

شاید سخت ترین رابطه
این باشد که دو انسان مغرور
عاشق هم باشند …
میکل‌آنجلو آنتونیونی

.

.

.

.

.

زن ها از عادی شدن
از تکراری شدن
از مثل روز اول نبودن
می ترسند!
گاهی زن ها را مثل روز اول دوست بدارید …
مهدیه لطیفی

.

.

.

.

.

همه میگن:
غیر ممکن، غیر ممکنه ..!
من میگم:
به تو فکر نکردن ..!
آیت عبادى

.

.

.

.

.

خدایا …
حالا یه بارم شرایط بیاد خودشو با ما وفق بده،
چی میشه مگه!؟
میمیره؟

 

sms2ni.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 13,234
  • بازدید سال : 93,976
  • بازدید کلی : 11,930,449