loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 315 1393/08/29 نظرات (0)

تکه ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است
این همه آب که جاریست نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است

*

*

مستی نه از می ،نه از خم شروع شد
از جادهای سه شنبه شب قم شروع شد

*

*

مردم هرروز افسرده تر میشوند و این به دلیل دلبستن به زمان است.
خوش به حال آنکه به جای زمان به صاحب الزمان دلبسته است

*

*

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی
اللهم عجل لولیک الفرج

*

*

سال ۳۶۵ روز است ، ۵۲ روزش جمعه ست ، می مونه ۳۱۳ روز !
مولاجان ، جمعه ها پیشکش ما ، اگه هر روز یه نفرمون آدم می شد ، الان ظهور کرده بودین ….
مرد شدن چه قدر زمان می خواهد !

*

*

آقــای مـن…
“غـــفــلــت” ما از “غیبت تو”
غــم انگیزتر اسـت …

*

*

اس ام اس امام زمان و روز جمعه

*

*

مهدی (عج) جان:
سوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر ماه و سال و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم

*

*

حاضریم این هفته جمعه از صبح تا شب به خاطر امام زمان (عج) اصلا گناه نکنیم؟

*

*

این را خوب میدانم
شما به فکر ما هستید
اما…
شرمنده …
اللهم عجل لولیک الفرج

*

*

مولای غریبم. . . .
یکی میانمان آنقدر عاشق نشد
که مثل یعـقـوب در نبودنت اشک بریزد
تا دست کم برایمان پـیـراهنی بفرستی. . . .

*

*

بچه ها می دونید چرا غروب جمعه حالمون گرفته ست؟؟؟
چون منتظر بودیم و نیومده…
میگن: هر کی منتظر امام زمان (عج) باشه دلش می گیره…
“برای سلامتی و ظهور آقامون صلوات”

*

*

دعا می کنم که بیایی…. آرزو می کنم وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاهت نشود چون همه می دانند که میایی
اللهم عجل لولیک الفرج

*

*

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم
سالها منتظر سیصدو اندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
آیت الله بهجت

*

*

می دانی آقــــــا؟؟ نیامدن شما از نبودنتان دردناک تر است …
نبودن از تقدیر است , امــّــا …
نیامدن شما آقا از تقصیر است …
تقصیر من ، تقصیر ما ؛ تقصیر …؟!
اللهم عجل لولیک الفرج …

 

پیامک انتظار ظهور,اس ام اس انتظار ظهور مهر 93,اس ام اس امام زمان آبان 93,اس ام اس ظهور امام زمان مهر و آبان 93,اس ام اس راجب امام زمان آبان 93,اس ام اس دعا براي امام زمان آذر 93,اس ام اس دعا,اس ام اس جديد ظهور,اس ام اس عصر جمعه,اس ام اس دلتنگي ظهور آقا,اس ام اس مذهبي,اس ام اس امام مهدي مهر ماه 93,پيامك مهدويت آبان ماه 93,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,532
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,532
  • بازدید ماه : 6,607
  • بازدید سال : 122,539
  • بازدید کلی : 11,959,012