loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 231 1393/09/18 نظرات (0)

محققان به این نتیجه رسیدن که ۱۸۷۴۶۳۷۲۴۶۴۳۴۶۷۵۴نفر در جهان مبتلا به تنبلی هستند چون که حاضر نیستند حتی این عدد رو کامل بخونن!

نخند تنبل! ^_^

*

*

نفهمی دردیست که فرد را نمیکشد
فقط اطرافیان را دق مرگ میکند

*

*

من فقط عاشق اینم ، وقتى از همه کلافم جاى تو درد دلامو بخونم واسه لاحافم

*

*

تو که از محنت دیگران بی غمی چرا لنگ کفش مرا می جوی ؟

*

*

بدانیم که زندگیمان را مدیون همسرانمان هستیم، اگر آنها نبودند تا حالا از خوشی مرده بودیم!!!!

*

*

هموطن عزیز توجه فرمایید: از امروز به بعد…
هر دختری با مانتو کوتاه، موی بلند، ناخن دراز، واه، واه، واه،
نه فلفلی، نه قلقلی، نه مرغ زرد کاکلی، هیچکی باهاش رفیق نشه

*

*

خانومه به شوهرش sms میده:عزیزم،اگه موافقی بریم خونه مامانم اینا عدد ۱ و اگه میخوای بریم خونه مامانت ، عدد -~!۳۳۱۶۸$|\%@۵*^۴#@ رو ارسال کن

*

*

وقتی دیدی زندگی واست سخت شده…
یه نفس عمیق بکش…..
و دوباره به زندگیت برس…
… و بعد متوجه میشه اون نفسی که کشیدی هیچ فایده ای نداشت

*

*

شاید وجودم بکسی آرامش نده!
.
.
.
ولی همین که حرص خیلیا رو در میارم‌ بهم انگیزه میده…

*

*

اﺯ مسئولین ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭﻡ
.
.
.
ﺳﻮﺭﺍخ هاﯼ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺭﻭ ﭘﺮ کنند، ﻣﺮﺑﺎی ﺁﻟﺒﺎﻟﻮ ﮐﻮﻓﺘﻤﻮﻥ می شه!

*

*

اس ام اس خنده دار

*

*

باد وباران باترانه/می خورد بر بام خانه
کودکی ده ساله بودم/ مثل یک گوساله بودم
می پریدم می چریدم/می زدم جفتک چو آهو
آخ دیگه صدام گرفت
.
.
خوب خودمو معرفی کردم

*

*

یه روز انگشته با دماغه دعواشون
میشه دماغه میگه دیگه بهت
جنس نمیدم

*

*

اگر آسمون بیفته، اگر زمین بلرزه، اگر خورشید سیاه بشه، اگه ماه به دو نیم شه، اگه دریا صحرا بشه…
.
.
.
بد بخت داره قیامت میشه… بازم که داری فکر می کنی؟!!!

*

*

مروز دستخطِ خودمو بردم داروخونه . . .
.
.
.
.
بهم دارو داد .

*

*

تحقیقات نشان داده که از هر سه نفر یکی منگوله
.
.
.
.
من که منگول نیستم
بغل دستیمم همین طور نکنه تو باشی؟

*

*

گفتم خنده ات را به هر قیمتی خریدارم
.
.
.
.
شوخی کردم نخندیا ۱۰۰۰ تومن بیشتر همرام نیست

*

*

من نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم کمبود خوابمو جبران کنم، باید یه برنامه بریزم برم تو کما!!!

*

*

بیشتر نوابغ دنیا از دنیا رفتند، ابن سینا، دکتر حسابی، ادیسون، انیشتین و متاسفانه این روزها منم حال خوشی ندارم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,762
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,762
  • بازدید ماه : 6,837
  • بازدید سال : 122,769
  • بازدید کلی : 11,959,242