loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 346 1393/09/29 نظرات (0)

حاصل سبزترین باور من, برک زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد. مانده ام سخت غریب, دیگر از سبزترین خاطره ها می ترسم…!

*

*

تو باشی
باران باشد
ویک جاده ی بی انتها
به تمام دنیا میگویم:
خداحافظ

*

*

خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .

*

*

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﺎ ﻧﯿﺴﺖ…
ﻭﻟﯽ ﯾﺎﺩﺵ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻣﺎﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ…

*

*

دلم برای تو .نه………….
برای لحظه ای تنگ است که ارام
کنارگوشم زمزمه میکنی………
دنیای من تویی به دنیانمیدهمت!!!!!!!

*

*

انقدر سرگرم /اوقات فراغت/ بودم که فکری به حال/روزهای فراقت/ نکردم. . .

*

*

کجایی. .
اینجا غروب . . .
سنگ تمام میگذارد برای
دلتنگی هایم. . . . .

*

*

اس ام اس دلتنگی شدید

*

*

هرگز فراموش نخواهم کرد
که برای داشتن تو ، دلی را به دریا زدم
که از آب واهمه داشت ….

*

*

من خسته ترین واژه ی ملموس غروبم !
کاش در این وسعت سبز
یک نفر درد مرا می فهمید…!

*

*

تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم*شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم

*

*

آدم برفی هم ک باشی دلت میخواد ی نفر کنارت باشه تا گرمت کنه……آرومت کنه…..مهم نیست آب شدنت مهم آرامشه حتی برای چند لحظه….‏

*

*

اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

*

*

شنیده بودم ” پـــا “، ” قــلب دوم ” است
امّا باور نداشتــــــــم
تا آن زمــــان که فهمیــــدم

*

*

خدایا تمام خنده های تلخ امروزم را میدهم یکی از ان گریه های شیرین کودکیم را پس بده..

*

*

سیگار همراه با اشک …!!
چه طعم تلخی دارد انتظار …!!
وقتی میدانی هرگز اورا نمیبینی …!!

*

*

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی .

*

*

آنکـه واقعـا تـو را دوستـ دارد …!
به سـاز آرام ، بـودنتـ کفـایت می کنـد
و هرگـز از تـو نمیخواهـد رقاصه سازهـایش باشـی…

*

*

تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن

*

*

خیلی دیره، وقتی که تازه می فهمی
اونی که از همه ساکت تر بوده
بیشتر از همه دوستت داشته…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,115
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,316
  • بازدید ماه : 2,316
  • بازدید سال : 118,248
  • بازدید کلی : 11,954,721