loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 246 1393/11/04 نظرات (0)

دانی که دلم چه از خدا می خواهد؟

بی پرده بگویمت “تو” را می خواهد

.

.

.

عشق‬

ادعا سرش نشد ،،،

.

.

.

بهترینها را نباید‬ دید و حتی لمس کرد

باید آنها را میان ‫‏قلب‬ خود احساس کرد

.

.

.

 

صندلی کنار صندلی ام بگذار…

همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها…

.

.

.

“وابستـگـے”

بِہ کَسے کِہ مُطعلـق بِہ تو نیـــسـ

یـَعنے مَرگــ تَدریجے

.

.

.

منم ، درختی که برگ هایش را ریخت

تا تــــو ، ماه را از میان شاخه هایش تماشا کنی …

.

.

.

سیل دریا دیده هرگز برنمیگردد به جوی

نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود

.

.

.

کابـــــــوس یــــعنی:

خوابـــــی که “تــــــــو”در آن نباشــــی!

.

.

.

شب است و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من

.

.

.

مهم نیست چقدر طول بکشد

عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد …

.

.

.

من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …

 

.

.

.

می خواهمت …

این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست

.

.

.

لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند

کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

.

.

.

(پای) رفته را میتوانیم برگردانیم

اما ‫‏دل‬ رفته را هرگز

.

.

.

آرام باش ‫‏دل‬ من،

دیگر تو را به هیچکس نمیدهم

.

.

.

عشق یعنی …

خونه پر از نشونه های یه مرد/زن باشه

 

 

 

اس ام اس برای عاشقا, اس ام اس بهمن 93 ,اس ام اس جدید, اس ام اس جدید عاشقانه بهمن 93 ,اس ام اس زیبا ,اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقی, اس ام اس عشقولانه , اس ام اس قشنگ, استاتوس, استاتوس بهمن 93 ,استاتوس جدید, استاتوس جدید عاشقانه بهمن 93 ,استاتوس زیبا, استاتوس عاشقانه, استاتوس فیسبوکی , جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 93 ,جملات جدید ,جملات زیبا , جملات عاشقانه بهمن 93 ,جملات عشقولانه, جملات فیسبوکی , جملات کوتاه , جملات کوتاه عاشقانه , جمله عاشقانه, جملک , جملک بهمن 93 ,جملک جدید , جملک زیبا, جملک عاشقانه بهمن 93 ,جملک عاشقی, جملک عشقولانه, دلنوشته های جدید عاشقانه بهمن 93 ,زیباترین جملات عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,005
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,206
  • بازدید ماه : 2,206
  • بازدید سال : 118,138
  • بازدید کلی : 11,954,611