loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 2006 1392/01/28 نظرات (1)

+++++ لطفا فقط با جنبه ها بخونن چون بدون سانسوره +++++

ﺷﻤﺎ ﻣﺬﮐﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﻣﺆﻧﺚ ؟
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
  ﺍﯾﻦ ﭘﺎﯾﯿﻨﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﻢ ﮐﻪ.

 

****  اس ام اس تک  ****

 

يه پدري , یه روبات دروغ سنج میخره که با شنیدن دروغ سیلی میزده تو گوش دروغگو
تصمیم میگیره سر شام امتحانش کنه

پدر: پسرم، امروز صبح کجا بودی؟
پسر: مدرسه بودم
... روبات یه سیلی میزنه تو گوش پسره

پسر: دروغ گفتم، رفته بودم سینما
پدر: کدوم فیلم ؟
پسر: داستان عروسکها
روبات یه سیلی دیگه میزنه تو گوش پسره

پسر: یه فیلم س-ک-س-ی بود
پدر: چی ؟ من وقتی همسن تو بودم
نمی دونستم س-ک-س چیه
روبات یه سیلی میزنه تو گوش پدره

مادر: ببخشش عزیزم،هرچي باشه اون پسرته دیگه ...
روبات یه سیلی میزنه تو گوش مادره


****  اس ام اس تک  ****

 

 

اگر عاشقی به توصیه های زیر گوش بده
.
.
.
.
.
.
ای شیطون کی هست حالا طرف?بگو آستین بالا بزنیم


 

 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

امروز کنار خیابون ایستاده بودم …

یه دختره با جنسیس اومد جلوم ترمز کرد و

گفت : ببخشید میخوام برم صادقیه …

منم بهش گفتم :

کار خوبی میکنی .. خیلی جای خوبیه …

برو به امید خدا …

از خنده دیگه نمیتونست حرکت کنه…...

(ستاد شادابی مردم در هر شرایطی خخخخخخخع)

 

****  اس ام اس تک  ****

 

دوستان اگه دلتونو شکستم...اگه حرفی زدم...اگه برخورد بدی کردم...اگه اذیتتون کردم...
.
.
.
.
.
.
.
.
بسیار کار خوبی کردم!
خواستم بگم از این به بعدم برنامه همینه....


****  اس ام اس تک  ****

 

به مامانم الکی گفتم كه من از فيسبوك پول در ميارم

الان٢ روزه سر هر ٢ ساعت برام چايي با كيك مياره ميگه خسته نباشي ^_^


 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

آیه 154 سوره فیلترینگ ♥
به انها بگویید به ناحق سایت ها را فیلتر نکنند
به راستی که خداوند فیلتر کننده ترین فیلتر کنندگان است


 

 

 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

قانون رانندگي در ايران :
اگه تو خَـــري!من از تو خــرتـرم!!


 

 

 

 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

دندانم شکست برای سنگریزه ای که در غذایم بود …
دردم گرفت نه برای دندانم ، برای کم شددن سوی چشم مادرم !


 

 

 

****  اس ام اس تک  ****


توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه اموزنده تر از حرف های استاده.!!!!

 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

تحقیرت هم کنم کافی نیست ، تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


****  اس ام اس تک  ****

 

 

بازي حكم بهم ياد داد وقتي تكي حتي از شاه هم سر تری ... !!


****  اس ام اس تک  ****

 

 

دختر : بابا بوست كنممم ؟؟؟
.
.
.
بابا : دخترم پول ندارما ، عصري مامانت بوسم كرد ...

 

****  اس ام اس تک  ****

 

 

به سلامتیه اون پسری که؛
۱۰سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت,
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت,
...
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت: آخه اونوقتا دستت نمیلرزید...!


 

 

 

****  اس ام اس تک  ****

 

از شیخی پرسیدند ؟
اگر شخصی مست باشد و مست بمیرد و مست در محشر حاضر شود حکمش چیست ؟
شیخ گفت :
به والله که آن مشروب حرف ندارد !
از کجا گیر آورده ؟؟


 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هلنا در تاریخ 1392/02/20 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی باحال بود حال کردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,186
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,387
  • بازدید ماه : 2,387
  • بازدید سال : 118,319
  • بازدید کلی : 11,954,792