loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 701 1393/07/27 نظرات (1)

اتل متل یه فانوس، فرستادم کلی بوس، گرفتی بگو آره نشد بگو دوباره

.

.

.

.

اس ام اس بوسه  
انتقال اعتبار انجام شد؛ مبلغ: دو تا بوس آبدار؛ کارمزد: یک بغل محکم؛ موجودی جدید: یه عشق شگفت انگیز
.

.

.

.

اس ام اس بوسه عاشقانه  
بوس، بوص، بوث، بوS بوC، بو۳
تنوع از ما، انتخاب از شما
نمایندگی ماچ تاپ
.

.

.

.

اس ام اس بوسه و آغوش  
شعبده نیست
اصلن دست من نیست
چال که می افتد گونه ات
بوسه خودش بروز می کند
.

.

.

.

اس ام اس بوس  
می خوام اتوبوس بسازم اتو دارم اما بوس ندار. یه بوس میدی تکمیل شه
.

.

.

.

اس ام اس بوسیدن  
بهترین کلمه بسم الله، بهترین نمره بیست، بهترین مکان بهشت، بهترین فصل بهار،, بهترین حس بینائی،،بهترین هدیه بوس آنهم نثارگل رویت
.

.

.

.

اس ام اس بوسه sms bos  
اگه میشد با بوس شارژت کنم
اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی
.

.

.

.

اس ام اس بوسه sms kiss  
یه بوس برات فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت
.

.

.

.

اس ام اس بوسه جدید  
اتل متل باقالی مثل خودم باحالی یه بوس برات میفرستم با طمع پرتقالی
.

.

.

.

اس ام اس بوسه عاشقانه  
سلام من یه بوس کوچولو هستم میشه چن لحظه روی لپ شما استراحت کنم؟؟
.

.

.

.

اس ام اس بوسیدن  
بوسه ابتکاری است از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نگنجد پس:
بوس بوس
.

.

.

.

اس ام اس بوسه و آغوش  
زن به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه
تو چرا این کار رو نمی کنی؟ شوهر میگه: آخه من که زشته زن مردم رو بوس کنم
.

.

.

.

اس ام اس بوسه عاشقانه  
یه بوس برات کنج لبات یه چسب بزن که در نره از رو لبات
.

.

.

.

اس ام اس بوسه و دوست داشتن  
عشق را دوست دارم ولی نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرین نفس
.

.

.

.

اس ام اس بوس  
ما بدبختی رو بوسیدیم و گذاشتیم کنار حالا ول کن نیست میره و میاد میگه بوس بده
.

.

.

.

اس ام اس بوسه پیامک بوس  
همه همیشه از “چوب خدا” ترسوندنمون، ولی حتی یه نفر هم به بوس خدا امیدوارمون نکرده
.

.

.

.

اس ام اس بوسه جدید  
گاهی وقتا بهتره یه خربوست کنه تا اینکه یه بوس خرت کنه
.

.

.

.

اس ام اس بوسه ۹۳  
زن و شوهری بر اثر گاز گرفتگی جان باختند
شهروند گرامی تا بوس هست چرا گاز؟؟؟
.

.

.

.

اس ام اس بوسیدن  
به یه نفر میگن با اتوبوس جمله بساز میگه اتو بوس کردم لبم سوخت
.

.

.

.

اس ام اس بوسه  
خوابیدنی که توش ‌بوس‌، ‌ بغل‌ و ‌شب بخیر عزیزم‌ نباشه کپه ی مرگه‌
سلامتی همه مجردا که امشبم باید کپه ی مرگشونو بذارن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهناز حاتمی در تاریخ 1393/08/11 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب سايت خوبي داری
موفق باشي عزيزمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,081
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,282
  • بازدید ماه : 2,282
  • بازدید سال : 118,214
  • بازدید کلی : 11,954,687