loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 301 1393/10/11 نظرات (2)

نه سرما اثر کردنی ست نازنین نه باران خیس کردنی …
اگر تو با من قدم بزنی

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
نه پاییز با این همه زیبایی دل فریبش
نه باران، با لطافت و آن صدای آرامش
هیچ کدام عزیز
مثل خنده های تو
برایم شاعرانه نیستند

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
تو که نباشی باران نمی بارد
فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
میان ماندن و نماندن
تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو :
” دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . . ”

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
وقتی دلم گرفت ، زیر بازان گریه کردم
وقتی اشکهایم میان قطره های باران گم شدند
تازه فهمیدم غم من چقدر کوچک است و غم آسمان چقدر بزرگ

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
دیرامدی باران..
من درجایی
درحجم نبودنش خشکیدم

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭﯾﺪ ﺧﯿﺲ ﺷﺪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ ﻣﺮﺣﺒﺎ ﺑﺮ ﺩﻝ ﺍﺑﺮﯼ ﻫﻮﺍ ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺎﺵ ﺁﺳﻤﺎﻧﺖ ﺁﺑﯽ ﻭ
ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻟﺖ ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﺎﻟﯽ

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها ، اما …
تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
حقیقت دارد
که من می توانم
با شعرهای تو
با باران مشاعره کنم
و بند نیایم

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
توباشی..
باران باشد..
ویک جاده بی انتها…
به تمام دنیامیگویم :خداحافظ

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
ای تنها بهانه برای زنده بودنم ، نفس کشیدنم دوستت دارم ….
ای امید و آرزوی من ، دنیای من دوستت دارم امیر اف بی….
ای تو به زیبایی یک گل سرخ ، به پاکی یک چشمه زلال ، به لطافت باران بهار دوستت دارم

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
من از تمام اسمان یک باران میخواهم…. و از تمام زمین یک خیابان…. و از تمام تو یک دست که قفل شده در دست من‌‌‌‌…

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
بغضهای مرطوب مرا باور کن
این باران نیست که می بارد
صدای خسته ی قلب من است
که از چشمان آسمان بیرون می ریزد

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
دربدترین روزها امیدوار باش، چون همیشه زیباترین باران از سیاه ترین ابرها می بارد

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
مثل باران خاطراتت ماندنیست
لحن پر مهر صدایت خواندنیست
گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم
تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
من دراین تبعیدگاه همیشگی
در بهت باورهایم قدم میزنم…
وچقدر تشنه ام امیر
تشنه باران افبی
بارانی که هیچ خاطره گذشته ای
را برایم ورق نزند
شعر نمی نویسم…
تو تکراری ترین زخم روزگار منی

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
چه دلگیر است
هم جمعه باشد !
هم ابر باشد !
هم باران باشد !
هم خیابان خیس باشد !
اما ..
نه تو باشی !!
نه دستی برای فشردن !
نه پایی برای قدم زدن !
نه نگاهی برای زل زدن !!
خیلى دلم برات تنگ شده غریبه ى آشنام

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
زندگی باید کرد…
گاه با تلخی راه…
گاه با یک گل سرخ…
گاه با یک دل تنگ…
گاه باید رویید در میان باران..
گاه باید خندید با غمی بی پایان

%

%

%

%

اس ام اس باران و عشق عاشقانه جدید ۹۳
بی تو هیچ نمیخواهم . . .
نه آسمان!
نه زمین!
نه باران!
نه خیس شدن!
نه تازگی!
نه طراوت….
گرمای دستانت را به من بده،همه چیز را از من بگیر

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Nina در تاریخ 1393/10/16 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

Vaghan khoob bood merCCCCcC

این نظر توسط وحیده در تاریخ 1393/10/11 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

20

harf nadasht


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 461
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 3,536
  • بازدید سال : 119,468
  • بازدید کلی : 11,955,941