loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 481 1393/11/24 نظرات (0)

دلم پُر است
انقدر که گاهی اضافه اش از گوشه ای چشمانم می چکد! …

*

*

برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست
همین که بدانم تو به یاد منی
آرامم می کند

*

*

غم دانه دانه می افتد روی صورتم
شور است طعم نبودنت !

*

*

تو برو …
با اشک چشمانم بدرقه ات میکنم …
تا برای همیشه خوشبخت شوی …

*

*

رنگ سال گذشته را دارد
همهي لحظه هاي امسالم
۳۶۵ حسرت را همچنان
مي كشم به دنبالم

*

*

تنهایی باوفاترین حسیه که هیچ وقت تنهات نمیذاره …
از تنهایی بیزار نباش …

*

*

گاهی هیچ کسی را نداشته باشی بهتر است باور کن بعضی ها تنها ترت می کنند

*

*

نشسته ام …
کجا؟ …
کنار همان چاهی که تو برایم کندی …
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم …

*

*

دوست دارم که تو خوشبخت شوی …
و من از آن طرف کوچه
شاهد این شب باشم …
واقعا شیرین است مرگ
آن هم در شب خوشبختی تو …

*

*

اشك ها هميشه شور نيستند گاهي تلخ اند

*

*

کاش دستان خدا پیدا بود …
تا درآنوقت که بی حوصله و تنهایی
و دلت از غم دنیا دریاست …
بزنی تکیه بر آن و بخندی به همه رنج جهان …

*

*

عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی …

*

*

فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟؟
اشتباه میکنی !
من به تو فکر هم نمی کنم چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !!!

*

*

برگرد…
چمدانهایمان جا به جا شده اند
دلم را به جای خاطراتت بردی …

*

*

عشق که گویا هوسی هست و نیست..!
کنج دلم یادِ کسی هست و نیست…!
شعله پرواز بسی هست و نیست…!
چشمم به قفل قفسی هست و نیست…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 13,051
  • بازدید سال : 93,793
  • بازدید کلی : 11,930,266