loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 479 1393/12/01 نظرات (0)

هوا سرد است

نبودنت  بی امان می بارد

و

من در سخت ترین زمستان عمرم گیر کرده ام …

.

.

.

باران بهانه بود

تا تو زیر چتر من

تا انتهای کوچه بیایی

و دوستی مثل گلی شکوفه کند…

.

.

.

هیچ وقت حرفایی رو که

مردم موقع عصبانیت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !

.

.

.

 

زور که نیست !

وقتی نمی خواهی ام

آسمان را هم به زمین بدوزم

نمی آیی ،

تمام شعرهای عالم را هم که خرج کنم

مصرعی دوستم نخواهی داشت

کلمه ای …

حتی حرفی به یادم نخواهی آورد

زور که نیست !

.

.

.

هنوز گم می شوم

در هر خاطره ای که تو در آن پیدا می شوی

 

.

.

.

لحظه ها تنها مهاجرانی هستند که

هرگز باز نخواهند گشت

هرگز !

.

.

.

کویرم کرد

ابری که دلش جای دیگری گیر بود …

.

.

.

آری ، آمدن دلیل می خواهد

ماندن بهانه و رفتن هیچکدام …

.

.

.

در انتهای نگاهت کلبه ای خواهم ساخت

تا نگویی : “از دل برود هر آنکه از دیده برفت”

.

.

.

آخرش هم رفتی و

هزار بهانه به دست این غروب لامروت دادی

.

.

.

خیر و شر هر عمل کز آدمی سر می زند

مزد اعمالش بزودی پشت در ، در می زند

.

.

.

هر سال در روز تولدم

شمع های بیشتری برام اشک می ریزند

.

.

.

می گفت :

“هیچ کس مثل من زخمهات رو از بَر نیست”

راست می گفت …

.

.

.

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد

تو نام مرا چـــــه زود بردی از یاد

من حبه ی قند کوچکی بودم که

از دست تو در پیاله ی چای افتاد

.

.

.

” بود “

تلخ ترین کلمه ای که میشناسم

کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت دنیا

” بود “

یعنی دیگر نیست ، یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی

صدایی که دیگر نخواهی شنید

تمام هست هایی که نیست شد

یک جای خالی

” بود “

یعنی دیگر نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,491
  • بازدید ماه : 1,491
  • بازدید سال : 117,423
  • بازدید کلی : 11,953,896